14.4. Kontabiliteti i udheheqjes
Ka te beje me mbajtjen e evidences dhe shfrytezimin e saj nga udheheqesit gjate marrjes se vendimeve. Kjo arrihet duke i mbledhur te dhenat nga evidence e pergjithshme, pastaj pason analiza dhe shihen alternativat e mundshme te aktivitetit financiar.
Ketu perfshihen edhe:
Qeverisja e bazuar net e dhena (DBA – database administration)
Sistemi i perpunimit, i bazuar ne te dhena (DBPS – database processing administration) dhe
Perpunimi elektronik i te dhenave (EDP – electronic data processing).
SWOT analiza
Personat te cilet merren me ndertimin e strategjise se ndermarrjes, apo me berjen e planeve (planeret) duhet te kene parasysh dy qeshtje:
Rezultatet e tanishme te kompanise
Ndikimet e mundshme te mjedisit te kompanise.
Rezultatet – efektet e tanishme te kompanise mund te maten duke vleresuar forcen dhe dobesite egzistuese.
Ndikimi i mjedisit ne ardhmerine e kompanise paraqet mundesite per veprim te suksesshem ne mjedis te caktuar dhe rreziqet potenciale qe vijne nga mjedisi.
Pra me rastin e berjes se planeve duhet analizuar kater faktore me rendesi:
Forca – Strength
Dobesite – Weakness
Mundesite – Opportunity
Rreziqet – Threats
TOWS analiza
TOWS matricen e ka zhvilluar gjate viteve te 80-ta Hajns Weihrich.
Esenca e kesaj teknike qendron ne analizimin e faktoreve te dobesive dhe efekteve potenciale te kompanise. Sipas TOWS matrices egzistojne kater strategji te mundshme:
WT – strategjia (kur tentohet zvoglimi i dobesive dhe rreziqeve)
WO – strategjia (kur tentohet zvogelimi i dobesive dhe njekohesisht shtimi i maksimal i mundesive te kompanise)
ST – strategjia (kur forcat potenciale te kompanise u kundervihen rreziqeve qe vijne nga mjedisi)
SO – strategjia (kur me forcen e kompanise shfrytezohen maksimalisht mundesite ne treg – mjedis).
BCG matrica
Sipas BCG matrices para se te krijohen planet duhet qe te pozicionohet firma ne aspektet e pervojes apo te afarizmit, po ashtu duhet te caktohet pozita ne raport me shkallen e shtimit – zhvillimit te afarizmit. Pasi ti bejme keto percaktime munde te bejme percaktimin e pozites se kompanise ne treg sipas BCG matrices. Kete munde ta shprehim ne kete aspekt:
Nese kompania ka pak pervoje ne biznes ndersa kerkesa per produkte te saj eshte e ulet ajo munde te falimentoje, prandaj duhet ta ndertoje strategji qe te rrise kerkesen e tregut.
Nese pervoja eshte e pakte, ndersa kerkesa ne treg per produkte te saj eshte shume e madhe atehere ajo duhet te synoje rritjen e prodhimit per te plotesuar kerkesen qe vjen nga tregu.
Nese pervoja eshte e larte dhe po ashtu afarizmi i kompanise eshte me kerkese te larte atehere kompania prin ne treg.
Nese kompania ka pervoje dhe kapital te madh po kerkesa per produkte te saj ne treg shkon duke u zvogluar atehere kompania duhet te synoje nxjerrjen e produkteve te reja ne treg.
No comments:
Post a Comment